Powered By Blogger

8 Ağustos 2014 Cuma

Benefit Get Even Pudra


Bugün uzun zamandır kullandığım en iyi pudradan bahsedeceğim.Benefit'ten pudra almak gibi bir niyetim yoktu.Hatta Benefit'in böyle bir pudrası olduğunu bilmiyordum.Sephora'nın kış indiriminde bu alışverişimde 20TL'ye görünce almıştım.Açıkçası bir beklentim yoktu.
Mat siyah bir ambalajı ve içerisinde aynası var.İçinden sünger de çıkmıştı sanırım ama hiç kullanmadım.


 Get even denen bu pudra gerçekten cildi matlaştırıyor ve ne kadar fazla sürersem süreyim 'ben pudra sürdüm' diye bağırmıyorum.Bu sebeple göz altları için de ideal olduğunu düşünüyorum.


Ne kadar sevdiğim belli oluyor sanırım.Bitmesine az kaldı ve ben bu fotoğrafı çektikten sonra iyice parçalanmaya başladı.Benim hiç presleme deneyimim yok.Bilenler yardım etsin.



Benimki en açık rengi olan 01.Kapatıcılığı yok.Pek renk vermiyormuş gibi geliyormuş geldi bana.Tozutması hiç yok diyemem ama kabul edilebilir ölçüde.



Bitince şimdilik tekrar almam çünkü elimde bir sürü pudra var.İndirimsiz fiyatı ne kadar bilmiyorum ama en az 70TL'dir.İlerleyen zamanlarda tekrar almayı düşünebilirim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder