Powered By Blogger

10 Temmuz 2014 Perşembe

H&M Fondöten Fırçası

Beni instagram'dan takip edenler bu fırçayı görmüştür.görmüştür.Yaklaşık bir ay önce H&M'de bu fırçayı görüp almamak konusunda kararsız kaldım ve aldım.Açıkçası çok büyük bir beklentim yoktu.



Shiseido'nun fondöten fırçasına çok benzeyen,kısa ve sık kıllı bu bodur fırçaya ilk kullanımda bayıldım.Farklı fondöten ve bb kremler uyguladım ve hepsinde çok iyi sonuçlar aldım.Her gün kullanmaya başladım.Hemen koşup bir tane kendime yedek bir tane de kardeşime aldım.


Kapatıcılığı az olan fondötenlerde bile çok iyi kapatıcılık sağlıyor ve küçük olmasına rağmen iz bırakmadan uyguluyor.


Fırçanın büyüklüğünü bu fotoğraftan daha iyi anlayabilirsiniz.


Aldığım iki fırçayı da defalarca yıkamama rağmen ikisinde de bir tane bile kıl dökülmedi.Bu fırça için söyleyebileceğim tek kötü şey kılları çok sık olduğu için temizlenmesinin biraz zor olması.Bunu da eksi olarak kabul etmiyorum ve 16.90TL fiyatı ile 10 üzerinden 10 veriyorum.


H&M de çok fazla ürün sirkülasyonu olduğu için eğer bulabilirseniz kesinlikle alın diyorum.

6 yorum:

  1. Ahh ben gittiğimde göremedim bunu umarım yine gelir ..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım gelir.Ben bir tane daha alabilirim :)

      Sil
  2. hangi şubesinde buldunuz acaba? :)

    YanıtlaSil
  3. Elimde çok fazla fırça olmasa alırdım kesin. Güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
  4. RT Expert face fırçasından hayal kırıklığına uğrayınca bu tarz uygun fiyatlı ama beklenmedik güzel sonuçlar çıkaran fırçalar daha değerli oldu gözümde. Güle güle kullan:)

    YanıtlaSil