Powered By Blogger

27 Temmuz 2014 Pazar

Braun Silk Epil Skin SPA Beauty Edition 7-929

Epilasyon aletlerini hepimiz denemişizdir.Benim de ilk epilasyon deneyimin Braun ile oldu.Zaten başka marka kullanmadım.Bacaklarım için uzun süre kullandım fakat batık uluşumuna meyilli hassas cildimde batık olayını abarttığı için kullanmayı bırakmıştım.Sonra tesadüfen bu seti gördüm.Tabiki almamdaki sebet içinde hem ıslak hem de kullanılıyor oluşu ve içerisinde bulunan yüz ve vücut için temizleme aparatları oldu.


Ambalaj içerisinde ıslak ve kuru kullanılabilen,oynak başlıklı,şarşlı bir epilasyon aleti.Bu alete takılan ve yine ıslak kullanılan vücut için fırça ve ayrıca pil ile çalışna basit bir yüz temizleme cihazı çıkıyor.


Yüz temizleme cihazı iki hız ayarı bulunan basit bir alet.Cildiz güzel temizlediğini düşünüyorum.Sonic titreşimi falan yok fakat bence cilde masaj da yapıyor.İlk aldığım zaman günde 1 kere kullandım fakat havaların ısınması ile cilt bakım rutinimin de bozuldu bunu da kllanmayı bıraktım fakat tekrar kullanmaya başlayacağım.


Vücut fırçası bu şekilde.Bunu da 4-5 kere kullandım ve sevdim.Kullanmaya devam edeceğim.Bununda iki hız ayarı mevcut.


Silk epil 7-929 modeli,ışıklı ve duşta ıslak kullanılabiliyor.İki hız ayarı var.Vücut için tek başlığı mevcut.Oynar başlığa sahip olması güzel.Tasarım olarak gayet güzel.Şarjlı olması da kullanım kolaylığı sağlıyor fakat bildiğiniz silk epil.15 sene önceki ile aynı işi yapıyor ve 2 kullanımda bende çılgınlar gibi batık yaptı.Bunca yıldır hiç bir değişiklik yok.Bu epilasyon aletlerini severek kullanan çok insan olduğunu biliyorum ama ben kullanamıyorum malesef.


Ben hepsiburada dan indirimli olarak 250TL gibi bir fiyata aldım.Başka yerlede 350TL civarı fiyatlara satılıyor.Eğer bu tip cihazlar cildinizde bir sorun oluşturmuyorsa bunu da sevebilirsiniz.Ama benim gibi hassas ve batık oluşumuna yatkın cilde sahipseniz kesinlikle tavsiye etmiyorum.

2 yorum:

  1. Ben de bu aletin eski bir modelini kullanıyorum. Kablosuz olmasından, dayanıklılığından çok memnunum. Bende ağda da, alet de batık yapıyor. Sen ne kullanıyorsun? Önerilere açığım.

    YanıtlaSil