Powered By Blogger

30 Temmuz 2014 Çarşamba

Pastel Profashion Quad Eyeshadow 201 Numara

Türk kozmetik markaları son zamanlarda çok güzel ürünler üretip bizlere sunuyorlar.Çoğumuz seve kullanıyoruz.Bu markalardan biri Pastal.Ojelerini zaten hepimiz yıllardır severek kullanıyorduk.Renkli kozmetikte de ürün çeşitliliği ve ürün kalitesi arttı.Ben bu durumdan çok memnunum.
Profashion serisinde çıkardığı 4'lü farları ilk gördüğümde dikkatimi çekmişti.4-5 renk çeşiti olması lazım.Hepsinin renkleri çok güzel ve kullanışlı olduğu için ben hangisini alacağıma zor karar vermiştim ve seçimimi bugün tanıtacağım 201 numaradan yana kullandım.Pastel de artık Flormar'ın yeni başladığı gibi numaralara isim vermeye başlasa çok iyi olacak.


Farlar benim en sevdiğim taupe/kahve tonlarında.Herkesin günlük olarak rahatça kullanabileceği renkler.Bu renkler her cilt tonuna yakışıyor bence.


Farların yapıları yumuşacık.Açık renklerin pigmentasyonu çok başarılı değil fakat baz ile hayet ve kalıcı oluyorlar.Koyu renkin pigmentasyonu çok başarılı fakat o biraz tozutuyor.Bence çok sorun değil.
En açık ve en koyu renk mat,diğer ikisi ışıltılı.Sol alttaki renk en ışıltılı olan.


Koyu rengin ne kadar pigmentli olduğu ortada.


Renklerin çok iyi görünememesi biraz benim hatamdan.Koyu renk aslında çok pigmentli.2.renk de bu kadar pigmentsiz değil.Yine de renklerin ne kadar şahane olduğu görülebiliyor.


Ambalaj üzeride son kullanma tarihinin yazması büyük bir artı.Sonuç olarak benim çok severek kullandığım fiyat/performans olarak çok başarılı bir palet.Başka renklerini de almayı düşünüyorum.Bir şans vermenizi tavsiye ederim.Bu arada Pastel'in tekli farlarının 2-3 rengini de kullanıyorum ve onlar da çok başarılı.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder