Powered By Blogger

25 Haziran 2014 Çarşamba

Bobbi Brown Oil Control Lotion SPF 15

Aylar önce ELCA'dan aldığım ve yaklaşık bir aydır kullandığım Bobbi Brown yağ kontrol spf 15 losyondan bahsetme zamanı.


Öncelikle ambalaj tasarımına bayıldım.Yazı karakteri,amblemi zaten çok güzel.Kilitlenebilen,pompalı,mat beyaz,cam ambalaj çok kullanışlı ve hijyenik.50ml ve ben yaklaşık bir ayda yarısına geldim.


Losyon denmiş fakat bence losyondan daha yoğun kıvamlı.Kreme daha yakın.Buna rağmen çok kolay yayılıyor.1 pompası yüzüme ve boynuma yetiyor.SPF 15 olduğu için gündüz kremi olarak kullanıyorum ve çok memnunum.Havalar ısınmasına rağmen cildimde ekstra bir yağlanma yok ve bu losyonun faydadı olduğunu düşünüyorum.Hafif bir kokusu var.Kesinlikle kimyasal bir koku değil ve benim hoşuma gidiyor.


İçindekileri merak edenler buradan görebilir.

Ne kadara almıştım ve normal fiyatı ne kadar hiç bilmiyorum ama tekrar almayı düşüneceğim bir losyon.Yağlı ve karma ciltlilere tavsiye ederim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder