Powered By Blogger

4 Haziran 2014 Çarşamba

Mac Maleficent Koleksyonu Sculpting Powder


Mac'in Maleficent koleksyonu meraklıları tarafından uzun zamandır bekleniyordu.Açıkçası ben çok heyecanlı değildim.Koleksyondan aldığım tek ürün sculpting powder oldu.



Siyah kanaklı ambalaj tasarımını sevdim.Evet benim için amlabaj tasarımı önemli.Fakat ambalajın çok kaliteli olduğunu düşünmüyorum.Hatta üzerindeki desen kısa zamanda silinecek gibi.


Koleksyondaki sculpting powder sanırım en meşhuru olan sculp rengi.


Alır almaz kullanmaya başladım.Beyaz tenliler için güzel bir kontür rengi.Çok pigmentli olmadığı için hata yapmanız zorlaşıyor ve kontürün yoğunluğunu kendiniz ayarlayabiliyorsunuz.Bu yüzden beğendiğim bir ürün oldu.Fakat her zaman söylediğim gibi benim ten rengim çok açık ve benim için güzel bir renk.Eğer buğday tenli veya esmerseniz sizde hiç belli olmayacaktır.


Swatchta da görüğünüz gibi çok doğal bir kontür rengi.Gece veya gündüz rahatlıkla kullanabileceğim bir pudra.Eğer tükenmediyse beyaz tenlilere tavsiye ederim.

1 yorum:

  1. ben de bu koleksiyonu heyecanla beklemiştim ama hayal kırıklığı yaşadım doğru dürüst bir şey beğenemedim artık hevesim osbourn ve simpsons koleksiyonuna kaldı bakalım..

    YanıtlaSil