Powered By Blogger

15 Haziran 2014 Pazar

Cala Kolajenli Makyaj Temizleme Mendili

Gratis mağazalarında satılan Cala markasının makyaj temizleme mendillerini çoğunuz biliyorsunuzdur.Ben daha önce aloe veralısını  severek kullanmıştım.Bu sefer kolejenlisini aldım ve yaklaşık bir aydır kullanıyorum.Yazısını yazmamın sebebi çok memnun kalmam.


Ben makyaj temizleme mendili ile makyajımı silip daha sonra yüzümü yıkıyorum.Bu mendillerin hiç birinin cildi makyajdan tamamen arındırdığını düşünmüyorum.Ürün açıklamasında da yazdığı gibi göz makyajını bile gayet iyi temizliyor.Ciltte yapış yapış bir his bırakmıyorum.Kokusu yok gibi.Ben bu tarz ürünlerde parfümü sevmiyorum.Bu yönden de benim çok iyi.


Gördüğünüz gibi mendiller düz.Üzerinde pütür olmadığı için cildimi tahriş etmiyor.Mendillerin ıslaklığı gayet iyi.İçeriinde 30 adet var.Yani her gün makyaj yapan birine bir ay yeter.


Ben bir indimden almıştım.İndirimsiz fiyatı 3-4 TL civarı olması lazım.Nivea'nın pure&naturel mendillerini de çok seviyorum fakat onun fiyatı buna göre çok yüksek.Cala fiyat/performans olarak çok başarılı.Almaya devam edeceğim bir ürün oldu.

3 yorum:

  1. ben de aleo veralısını kullanıyorum indirimden stoklamıştım kolajenlisi de var ama daha kullanmadım.. ben de bu ürünlerden çok memnunum niveaya okadar ücret odemeye gerek yok harika çıkarıyor bunlar ^.^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle.Ben kolajenlisini daha çok sevdim.Bir tane daha yedeği var.Daha sonra da bununla devam etmeyi düşünüyorum.

      Sil
  2. Tatile gidince cok pratik gelmisti bana bu mendiller, hic göz makyaj/cilt temizleme ürünlerine gerek yok, bir tane mendil al,sil, bitti :D

    YanıtlaSil