Powered By Blogger

6 Ağustos 2012 Pazartesi

Vivatinell'den Gelen Hediyeler


Acnecinamide ürünlerini kullandığımı ve çok memnun olduğumu şu postumda söylemiştim.Firma bana denemem için yeni çıkan serisi aQuas'ın yüz temizleme jelini gönderdi.Yanına başka hediyeler de koymuşlar.Kendilerine çok teşekkür ediyorum.

aQuas içerisinde mineral bakımından olağanüstü zengin cilt düzeltici etkili hidrotermal su ile ciltte yağ dengesinin oluşmasına yardımcı olan,cildi kurutmadan arındıran,tazeleyen ve nemlendiren cilt besleyici ve yağ dengeleyicileri içeriyor.
Halen dönüşümlü olarak acnecinamide temizleme jeli ve scrubını kullanıyorum.Onlar bitince hemen bu ürünü denicem.Kullandıktan sonra fikirlerimi sizinle paylaşıcam.



aQuas yüz temizleme jelinin yanında Revigen for women dökülmelere karşı canlandırıcı şampuan ve 2 adet aQuas sivilce mendili geldi.Annemin saç dökülmesi sorunu olduğu için şampuanı ona verdim.Sivilce mendillerini en yakın zamanda kullanıcam.Onun hakkında da yorumlarımı paylaşırım.

Bu hediyeler beni gerçekten çok mutlu etti.Hepsi denemek isteyeceğim ve işime yarayacak ürünler.Kendilerine teşekkür ediyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder