Powered By Blogger

2 Ağustos 2012 Perşembe

Bitenler-4

Temmuz'da da bir sürü ürün bitirdim.Yine makyaj malzemesi yok ama olsun.Zaten yaz aylarında fazla makyaj yapılmıyor.


1-La Ligne Sun SPF 30:Bunu sevdim.Fiyatı da uygun.Şu postumda bahsetmiştim.
2-Tropic Aloe Vera After Sun Gel:Bundan da aynı postta bahsetmiştim.Muhteşem bir ürün değil ama bu fiyata fazla bile.
3-Agiss Aseton:Eh işte
4-Cosmo Shop Aseton:Bunu ilk kullandığımda sevmiştim.Ojeleri güzel çıkarıyor gibi gelmişti.Ama artık sevmiyorum.Tuhaf kokuyor.İyi çıkarmıyor.Etleri kurutuyor.Malesef yedeği vardı.
5-Renu Len s Solüsyonu:İyi güzel
6-Beauty Formulas Burun Bantı:Pek faydasını görmedim.Bu siyah olanı.Yüzü boyuyor.Başka bantlar denicem.
7-Flirty Body Sprey:Kokusu güzel.Kalıcılığı yok.Sık sık bitsin.Yaz için iyi.Belki alırım.
8-Nivea Pure&Naturel Action Deodorant:Fena değil.Hediye verilmişti.Tatilde bitirdim.
9-10-Rimmel London Whitener ve stronger:Fena değiller.Fakat ikisi de 1/3 ü bitmediği halde kurudu.Bir daha almam sanırım.
11-Kalyon Tırnak ve Tırnak Eti Bakım Yağı:Çok başarılı bulmadım.Şu an Sally Hansen kullanıyorum.
12-The Body Shop Tes Tree Oil:Sivilcelere sürdüm.Kurumasını kolaylaştırıyor.Tekrar alabilirim.
13-Dalan d'Olive Yoğun Bakım Kremi:Çantada taşımalık.Bu 4.falan heralde bitirdiğim.Tekrar alırım.
14-Rival de Loop Pell-Off Maske:Fena değil.Denk gelirsem alabilirim.
15-16-17-Makyaj Temizleme Pedleri:Deli gibi kullanıyorum.Hepsi iş görüyor.Yedekleri vardı.

Temmuz ayını da böylece bitirdim :D

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder