Powered By Blogger

6 Ağustos 2012 Pazartesi

İlk Mim Sevgili Disko Topu'dan


Disko Topu beni mimlemiş.Bu benim ilk mimim çok heyecanlıyım :D

Başlayalım bakalım.

Çaresi bulunmayan bir hastalığa yakalandınız ve bunun sonucunda yaklaşık 1 yıllık ömrünüzün kaldığını öğrendiniz. Kalan 1 yılınızda ne yapardınız ?

Gezer tozar canım ne istiyorsa onu yapardım.Tabi sevdiklerime de vakit ayırırdım.

Fobileriniz , takıntılarınız var mı ? Varsa neler ?

Fobim yok.Ufak tefek takıntılarım olabilir.Takıntı sayılır mı bilmem ama çok titiz bir insan olmamama rağmen ellerimi çok sık yıkarım.Hatta iyi temizlenmemiştir diye iki üç kere arka arkaya yıkarım.

Bir sabah kalktınız ve dünyada hiç bir insan olmadığını öğrendiniz, ne yapardınız?

Üzülürüm.Tek başına yaşanmaz ki.Hiç bir şeyin keyfi olmaz.

Dünyayı dolaşmak isteseniz hangi ülkeden başlardınız ? Neden ?

Avustralya'dan başlarım.İzlediğim bir film vardı yıllar önce.O zaman çok güzel gözükmüştü gözüme.Yıllardır gitmek istiyorum.

İtiraf edin prens/prenses e dönüşür diye kaç kurbağa öptünüz ? 

Hiç öyle bir beklentim olmadı :D

En son yaşadığınız küçük düşürücü , unutamadığınız olay ?

Düşündüm düşündüm aklıma gelmedi.Kesin vardır ama.

Asla yanınızdan ayırmadığınız 3 şey ?

Telefon,sigara,momiji bebeklerim.

Hayatınızın bir kitap/film olmasını isteseydiniz hangi kitap/film olmasını isterdiniz? 

Bu çok zor bir soru.Kitapları filmleri düşündüm düşündüm aklıma gelmedi.Neşeli,eğlenceli mutlu sonla biten bir film olsun benim hayatım.(Ben bu tarz filmler izlemiyorum ve bu tarz kitaplar okumuyorum sanırım)

En yakın arkadaşınızın bir uzaylı olduğunu ve sizi ilk denek olarak kendi gezegenine götüreceğini öğrendiniz, ne yapardınız ? 

Çok sevinirdim.Uzaylıların geldiğini görmek istiyorum zaten.Uzaya gitme hayalim de var.Daha ne olsun.Ama işkence yapmasınlar.

İsviçreli bilim adamları görünmezlik hapını buldu ve siz bu hapı kullanan ilk kişisiniz. Hapı kullandıktan sonra yapacağınız ilk şey nedir? 

İnsanları dikizlerdim.Özellikle yalnızken neler yaptıklarını :D

Kendimizi kötü hissettiğimizde yaptığımız şeyler?

Odama kapanırım.Aklım dağılsın diye kitap okurum.Çok güzel ağlarım.


Baya zorladı.Teşekkürler disko topu

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder