Powered By Blogger

6 Haziran 2012 Çarşamba

YİNE ALIŞVERİŞ...


Dün Watson'a gittim.Amaç diş fırçası almaktı.Bunlar da fırçanın yanında geldi :D



Sensodyne yumuşak diş fırçası,Watson Deo Mist Summer Passion,Flirty Body Sprey,Thera Med diş macunu,Pastel Cinnamon ve Chocolate Caffee kokulu ojeler.

Kokulu ojeleri zaten alıcaktım görünce aklıma geldi.Body Sprey'in başka bir çeşidini daha önce almıştım.Kokuları güzel.Yazın fıs fısss...Deo Mist yeni gelmiş sanırım ben ilk defa gördüm.Bir deniyim dedim.Testerı yoktu.Bundan başka 3-4 çeşidi daha vardı.Fotoğraf çektikten sonra kokusuna baktım.Güzel meyveli bir koku.Bu aralar bu tarz kokulara taktım.Yazın çok kullanılıyor ama lazım :D




Sonra Kadıköy'de ufak bir kozmetik dükkanında Rapsodi ojeleri gördüm.Aşağıda gördüklerinizi aldım.Tanesi 1 TL...



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder