Powered By Blogger

22 Haziran 2012 Cuma

TATİLDE KULLANIP MEMNUN KALDIKLARIM


Blogumda bahsetmedim fakat 9 gün güzel bir Bodrum tatili yaptım.Tatil dönüşü ilk postumda tatilde kullanıp memnun kaldığım bazı ürünlerden bahsetmek istedim.Sizin için tatil hazırlığı yaparken fikir olur diye düşündüm.

İlk olarak güneş koruyuculardan bahsediyim.



Vücut için Gratis'ten aldığım La Ligne Sun SPF 30-Light 'ı kullandım.Sprey şeklinde ambalajı var.Bu kullanım kolaylığı sağlıyor.Ayrıca ürün süt veya krem şeklinde değil.Sıvı bir ürün.Hemen emiliyor.Yağlı durmuyor.Çok çok memnun kaldım.Gratis'ten almıştım.Fiyatı 12TL civarındaydı.Kesinlikle tavsiye ediyorum.

Yüz için Avene Cleanance SPF 30 kullandım.Şu alışverişimde almıştım.Yağlı ciltler için bir ürün.Kesinlikle kalıntı bırakmıyor.Hemen emiliyor.Yüzü beyaz yapmıyor.Çok hafif güzel bir kokusu var.Bunu da yağlı ciltli olanlara tavsiye ediyorum.

Yine yüz için olan Panama Jack  SPF30 Yüz İçin Geniş Spektrumlu Güneş Losyonu'nu kullandım.Ben bu ürünü geçen sene Gratis'ten almıştım.Kolay emiliyor.Sivilce/yağlanma yapmıyor.90ml yüz ürünü için büyük bir ambalaj içinde.Tatile gitmeden önce de yüzüm için kullanıyordum.Bunu da tavsiye ederim.Markanın diğer ürünlerini de denemek istiyoum.




Yüzüm tatilde aşırı hassaslaştı ve ağız çevrem kurudu.Nemlendirici olarak La Roche-Posay Hydreane Legere kullandım.Bu hafif yapılı güzel bir ürün.Aylardır kullanıyorum zaten.

Vücut için Gratis'ten aldığım Tropic Aloe Vera After Sun Gel kullandım.Yeşil,jel yapılı hafif kokulu bir ürün.Cildi acayip rahatlatıyor ve serinletiyor.Nemlendirme özelliği de var.Hemen emiliyor.Ben memnun kaldım.Fiyatı çok uygundu.

Hassaslaşan cildim için yine şu alışverişimde  aldığım Avene Termal Su kullandım.Bu ürünü zaten bir çoğunuz biliyor.Ben ilk defa termal su kullandım ve çok memnun kaldım.



Akşamları dışarı çıkarken makyaj yaptım.Favori makyaj ürünlerim bunlar oldu.


Stila SPF30 Renkli Nemlendirici.Bunu Limango'dan almıştım.03 Light rengi bana koyu geldi.Tatilde biraz bronzlaşınca kullanırım diye düşünerek yanıma almıştım.Cildim biraz koyulaşınca bunu kullandım.Kapatıcılığı orta diyebilirim.Zaten yağsız bir ürün olduğu için sivilce veya yağlanma yapmadı.Kıvamı biraz koyu ama cilde yedirmesi sorun olmadı.




The Balm Betty Lou Manizer bu güzel ürününü bir kaç kere denemiştim.Yaz için özellikle bronzlaşmış ciltte çok güzel duruyor.Ttailde allık yerine hep bunu kullandım




Ve yine The Balm'ın mini kabuki fırçası...Bu küçük şirin şeyin kutusu da var.İlk defa tatilde kullandım Betty Lou'yu bununla uyguladım.Çantada taşımak için ideal bir ürün.



 Tabiki başka ürünler de kullandım ama en favorilerim ve blogda daha önce yorumlamadığım ürünler bunlar.

Tekrar tatile gitme ihtimalim var.Sizin tavsiye edeceğiniz ürünler neler??



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder