Powered By Blogger

4 Haziran 2012 Pazartesi

BATH&BODY WORKS BODY LOTION




Dün Bağdat Caddesi'ne gittiğimde Bath&Body Works 'e uğradım.Daha önce hiç gitmemiştim.(Kendimi kaybederim diye bilerek gitmiyordum)Mağaza gerçekten şahane.Herşey 'beni al' diye bağırıyor.Rengarenk bir mağaza.Kapanma saati geldiği için sadece öylesine bakabildim.Alıcı gözüyle bakamadım yani.Bir de hangi birine saldırıcağımı şaşırdım :D
Sonra bu küçük 59ml'lik bosy lotion ları gördüm.5 tanesi 20TL'ye bunları aldım.Tatile giderken yanımda götürüm bir kaç tanesini.At çantaya beraber gez boyu.Hepsinin kokusu birbirinden güzel.Aldıklarım Bali Mango,Pamegranate Citrus,Aruba Coconut ve Rio Rumberry.En çok Bali Mango'yu beğendiğim için ondan 2 tane aldım.Daha sonra hangisini en çok beğendiğime karar verip diğer ürünlerinden de almayı düşünüyorum.Bu arada çalışanlar çok iyilerdi.





Ortadaki benim Momiji bebeğim Eve.Bana benziyor biraz :D

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder