Powered By Blogger

6 Haziran 2012 Çarşamba

ECZANEMİZDE.COM ALIŞVERİŞİM


Ben online eczane olarak başka bir siteden alışveriş yapıyordum.Bloglardaki güzel yorumları görünce bu sefer ezcanemizde.com u denemek istedim.




Ürünler güzel paketlenmişti.Aldığım ürünlerden birinin temini için biraz gecikmeli ulaştı.



Aldıklarım bunlar;

Avene Cleanance Sunscreen 30 SPF :Cildim yağlı olduğu için bunu tercih ettim.UMarım memnun kalırım.

Avene Thermal Water :Bu termal su hakkında güzel yorumlar okumuştum.İlk defa termal su kullanıcam ve tercihim Avene oldu.Memnun kalıcağımı düşünüyorum

Sally Hansen Instant Cuticle Remover,Vitamin E Nail&Cuticle Oil ve Miracle Cure :Son zamanlarda tınak etlerim çok sertleşti.Tırnaklarım zaten her zaman güçsüzdü.Bu sete uzun zamandır bakıyordum.Bu alışverişimde almış bulundum.Hemen kullanmaya başladım bile.Bir kaç gün toparlansın manikürümü Cuticle Remover ile yapıcam.Bakalım nasıl olucak??



Bunlar da eczanamizde.com'un gönderdiği tester ürünler :D Teşekkür ederim...

Sonuç olarak ben bu alışverişimden memnun kaldım.89TL üzeri kargo ücretsiz.Zaten kargo tutarları da sadece 3,99TL.Daha ne olsun.


1 yorum:

  1. Merhabalar

    Avene, Bioderma, Mustela, Ducray, Phyto ürünlerini İstanbul'da %25 indirim ile alabileceğiniz web sitesi www.eczanemizburada.com dur. Hem de yeri Şişli'dedir. Ayrıca güniçi kurye ile hızılı teslimatımız da vardır. Ziyaretinizi bekleriz.

    Sağlıklı, güzel günler dileğiyle

    Dr Adnan AYDOĞDU

    YanıtlaSil