Powered By Blogger

11 Ekim 2015 Pazar

Blog Satışı (Mac-Too Faced-Nars-NYX-Benefit)

Uzun bir aradan sonra tekrar merhaba.
Bugün uzun zamandır yapmayı düşündüğüm blog satışına bir kaç ürün ile başlıyorum.Devamı gelebilir.
Teknik aksaklıklardan dolayı fotoğrafları düzenleyemedim kusura bakmayın.
İstediğiniz ürünler olursa beggummy@gmail.com dan bana ulaşabilirsiniz.

Mac Stroke Of Midnight Face Palette Cool 
Hiç kullanılmadı.Kutusunda 70TL


Too Faced Sweaet Hearts allık.1-2 kere kullanıldı 40TL


Sleek Face Form Contouring And Blush Palette Fair rengi 
2-3 kere kullanıldı kutusuz 25TL

Benefit Limited Holiday seti hiç kullanılmadı kutusunda 100TL



Mac Veluxe Pearlfusion Shafow Pinkluxe 
Hiç kullanılmadı sadece dokundum :) 90TL


Nars Narsissist Eye Palette
Alabilmek için çok peşinden koştum ama kıymetini bilemedim.Hakkını verecek birine gitsin.
Limited olduğunu söylememe gerek yok sanırım.3-4 kere kullanıldı.Çoğu renge dokunulmadı110TL


Son olarak NYX Wicked Dreams 24'lü far paleti.Bunu da çok istemiştim ama kenarda küşede kaldı.İçinin fotoğrafını çekmemişim.2-3 kere kullanıldı.İlgilenen olursa fotoğrafını gönderirim.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder