Powered By Blogger

29 Ekim 2014 Çarşamba

Watsons Bayram İndirimi Alışverişim

Bugün Watsons'ın Cumhuriyet Bayramı indirimini duyurmuştum.Aklımda yeni çıkan ürünler vardı ve onları almaya gittim.


Geçen haftasonu saçımı boyadım ve çok yıprandı.Bunlar işe yarar mı bilmiyorum ama deneyeceğim bakalım.John Frieda ürünlerinde %30 indirim var.1 gecede onarıcı saç nakım serumu 9,99TL idi.Neden bilmiyorum.


Renkli kozmetik olarak sadece bu üçünü aldım.En altta fişimi görebilirsiniz.


İlk olarak sadece denemek için aldığım Meybelline color show farlardan 23 numaralı copper fizz rengine nayıldım.Elimde denediğim kadarıyla çok kalıcı ve yapısı çok kremsi.


Renk geçekten muhteşem.Işıl ışıl birşey.



Geçen gün mağazada gördüğüm ve indirimde alırım diye düşündüğüm Rimmel London kaş maskarası ilk alınacaklar listesindeydi.Gördüğüm kadarıyla 3 rengi vardı.Benim aldığım en açık renk olan 001 blonde.Bende Mac'in brow set renkli maskarasının en açık rengi var.Ondan daha açık renk.Fırçası daha küçük olsa iyi olurmuş.



Son olarak yine Rimmel London'ın Kate Moss serisinden çıkan kalem farlardan rose gold rengini aldım.Bu da elimde denediğim kadarıyla çok kalıcı.


İsmi rose gold ama gördüğünüz gibi gayet bakır rengi.


Fişte aldıklarımın etiket fiyatlarını ve indirimleri görebilirsiniz.Siz neler almayı düşünüyorsunuz?


2 yorum:

  1. Güle güle kullan hepsini!, güzel renkler secmisin! John Frieda ürünlerinide merak ettim :)

    YanıtlaSil
  2. Aaa John Frieda ne kadar uyguna gelmiş. Güle güle kullan :)

    YanıtlaSil