Powered By Blogger

26 Ekim 2014 Pazar

Makyaj Trendi Make Up Forever Alırşverişi


Perşembe günü Instagram'da makyaj_trendi nin hesabını gördüm ve web sites,nden online alışveriş yapıldığını öğrendi Vepa Group'un online kozmetik alışveriş sitesi makyaj trendi ni ziyaret etmenizi tavsiye ederim.Açılışı özel çok güzel indirimler var.Bugün indirimlerin sn günü.Ben aşağıda göreceğiniz ürünleri çok uygun fiyatlara aldım ve alışverişimden çok memnun kaldım.

Öncelikle siparişim özenle hazırlanmış bu gözel kutuda 1,5 gün gibi kısa bir sürede geldi.

 Adıma el yazısı ile yazılmış notum ile beraber denemem için ürünler ile gönderdiler.


Ürünler bu güzel kesenin içerisindeydi.




Ben tanesi 39TL'ye iki palet ve 24TL'ye bir kahverengi aqua eyes kalem aldım.Günlük hayatımda kahverengi kalem kullandığım için çok iyi oldu.

Alışverişimde tek sorun paletlerden birindeki beyaz rengin kargoda kırılmış olması.Biraz canım sıkıldı açıkçası.Fakat instagramda fotoğrafını paylaşınca sipariş numaramı istediler benimle iletişime geçeceklerini söylediler.Müşteri hizmetleri gerçekten çok iyi.

Bunlarda denemem için gönderilen ürünler.


Devamlı takip edeceğim ve gönül rahatlığı ile alışveriş yapacağım bir site oldu.Sizinde siteye göz atmanızı tavsiye ederim.

2 yorum:

  1. Ben de tesadüfen bugün buldum bu siteyi ve biraz tedirginlikle de olsa alışverişimi yaptım. Farın kırık çıkması üzücü olmuş ama iletişim bilgilerini istediklerine göre firma ilgilenecek.
    Güle güle kullan, yorumlarını merakla bekliyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İyiki alışveriş yapmışsın.Dediğim gibi çok memnun kaldım :) sen de aldıklarını güle güle kullan.

      Sil