Powered By Blogger

22 Eylül 2014 Pazartesi

Makyaj Temizleme Rutinim

Makyaj temizliği çok önemli.Cilt bakımının ilk ve en önemli parçası.Kesinlikle her akşam makyajınızı çok iyi bir şekilde temizlememiz gerekiyor.Temizlerken de cilt tipimize uygun ürünler kullanmalıyız.
Tabiki kullandığım ürünler değişiyor(yeni ürünler denemeye bayılıyoruz).
Benim son zamanlarda makyajımı temizlerken kullandığım ürünlerden ve nasıl kullandığımdan bahsedeceğim.


İlk olarak göz ve varsa dudak makyajımı temizliyorum.Bunun için bu aralar Bobbi Brorwn göz makyaj temizleyicisini kullanıyorum.Bu ürünün yağlı olduğunu düşünmüştüm fakat değilmiş.Yağlı olmaması benim için çok iyi.Ben çok koyu renk makyajlar yapmıyorum.Bu temizleyiciden gayet menunum.Gözlerimi yakmıyor ve temizlemesi gayet başarılı.


Daha sonra makyajımı üstten temizlemek için H2O+ Face Oasis temizleme suyunu kullanıyorum.Bunudan bir makyaj pamuğuna 3-4 fıs sıkarak yüzümü ve boynumu siliyorum.Çok hafif kokulu,temizlemesinden memnun olduğum bir ürün.Ben uzun zaman önce Boyner'den almıştım.Bu ürünlerin ambalajları değişti.Aynısından hala var mı bilmiyorum.Bu aşamada makyaj temizleme mendili,farklı makyaj temizleyiciler veya az sonra bahsedeceğim Bioderma Sensibio H2o yu kullanıyorum.


Makyajımın üstten temizledikten sonra yüzümü bir yüz yıkama ürünü ile yıkıyorum.Bu aralar yeni aldığım Essence'in pure skin sivilce karşıtı micro peelingi kullanıyorum.Tabi ki yüz yıkamak için kullandığım ürün de sıkça değişiyor.Essence içinde minik peeling taneleri olan bir temizleyici.Makyaj temizlemek için bu tarz ürünleri seviyorum.


Son olarak yüzümü kuruladıktan sonra gözümdeki makyaj kalıntılarını iyice temizlemek için Bioderma Sensibio H2O kullanıyorum.Bunun hakkında birşey söylememe gerek yok zaten :) Makyaj temizleme rutinimin değişmez parçası.


Böylece yüzümü tüm makyajdan arındırmış oluyorum.Cilt bakımına geçebilirim :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder