Powered By Blogger

17 Şubat 2014 Pazartesi

Pierre F Estheticians Formula Gentle Peel Of Mask

Çoğunuzun Gratis mağazaslarındaki raflardan aşina olduğunuz yeşil amlajlı Pierre F Estheticians Formula markasınınsözde nazik peeling maskesinden bahsedeceğim.Kısa ve net olarak 'aman uzak durun' diyorum.Markanın daha önce sbrubını bayıla bayıla kullanıp bitrimiştim ve yedeği bekliyo.Şu an cleanser olanını bitirmek üzereyim.Bu maskeyi de denemek için küçük tester boyunu almıştım.İyiki tam boyunu almamışım.


Gelelim benim maske olan imtahanıma.Ambalajı açar açmaz keskin bir uhu kokusu ile burnunuz yanıyor.Bu kokuyu alınca yüzüme sürme konusundanda tereddüt ettim ama bir cesaret sürüp kurumasını bekledim.Sıra soyarak çıkartmaya gelince tam bir kabus.Acıya daha fazla katlanamadığım için çoğunu yıkayarak çıkarttım.Yıkayarak çıkartmek da tam bir işkence oldu.


Gördüğünüz gibi yapısı aynen uhu.Bu ürünü yüzünüzdeki kılları,tüyleri almak için kullanabilirsiniz.Hepsini yoluyor.


Sonuç olarak kendinize ve cildinize bunu yapmayın.Kesinlikle hiç kimseye tavsiye etmiyorum.Ben direkt çöpe attım.

2 yorum:

  1. Tatlım ben de cok merak ediyordum ama hep bu tarz yazılar gorunce almaktan vezgecmiştim. İyi ki almamısım:)

    YanıtlaSil
  2. Ben de ilk kullandığımda aynen böyle demiştim ve çok zor çıkartmıştım, bir daha yüzüme sürmem dedim. Ama daha kalın bir tabaka halinde sürmek gerekiyor kolay çıkartmak ve tüyleri yolmaması için. Ben artık öyle uyguluyorum ve memnunum. Hatta tam boyunu aldım.

    YanıtlaSil