Powered By Blogger

23 Aralık 2013 Pazartesi

Mim-2013'ten Neler Öğrendim?

2013 benim için çok hareketli geçti.2012 sonlarında yeni bir sektörde başladığım işimde çok şey öğrendim.İş hayatıyla ilgili yeni şeyler öğrendim.


2013'te direnmeyi öğrendim.Biber gazından etkilendiğimizde ne yapmamız gerektiğini öğrendim.Eylem yapmayı öğrendim.Hep beraber neler yapabileceğimizi öğrendim.Ömrüm boyunca görmediğim beraberliği,yardımlaşmayı gördüm.Çok duygulandım.Ömrüm boyunca yaşamadığım duyguları yaşadım.Bir tarihe şahit oldum.

Özel hayatımda büyük değişiklikler oldu.2013 Eylül ayında evlendim.Evlilik hazırlıkları sırasında ev ve ev işleri konularına yabancı olan ben mecburen birşeyler öğrendim :D


2013'te vakit buldukça kozmetik bloglarını okudum,videolar izledim.Makyaj ve bakım ürünleri ile ilgili bir sürü yeni şey öğrendim.Yeni ürünlerle,yeni markalarla tanıştım.Yüz yüze tanışmasamda bir sürü blogger tanıdım.Umarım 2014'te yüz yüze de görüşürüz.

Çok yoğun,çok yorucu bir sene geçirdim.Ama benim için çok güzel bir seneydi.2014'ün daha güzel olacağına inanıyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder