Powered By Blogger

16 Ocak 2013 Çarşamba

The Balm Time Balm White Tea Oil Free Nemlendirici



Bu nemlendiriciyi Gratis'in en son yaptığı %50 indirim zamanı almıştım.The Balm'ın cilt bakım ürünleri her Gratis mağazasında yok.Hatta uzun zamandır hiç bir yerde görmüyorum.Artık satılmıyor olabilir.2 haftadır akşamları kullanıyorum.Çok bayılmasamda güzel bir nemlendirici.

 

Kremimiz ardıç özlü yağgız bir ürünmüş.Ben karma/yağlı cilde sahip olduğum için bunu tercih ettim.Başka çeşitleri de vardı.


Bu nemlendirici de The Balm'ın diğer ürünleri gibi sağlığa zararlı maddeler içermiyor.Meraklıları için içereği aşağıda...




Kalın plastikten bir ambalaj içerisinde 50ml'lik bir nemlendirici.Ben ambalajını sevdim.Plastik koruma kapağı da vardı fakat kaybettim.


Hafif ve yağsız bir ürün olmasına rağmen kıvamı çok sıvı değil.Değişik bir yapısı var.Ciltte emilmesi gayat iyi.Nemlendirmesi benim için yeterli.Normal ciltler için yeterli olacağını düşünüyorum.

Tekrar bulurmuyum,bulursam alırmıyım bilmem.Ama bu kış beni gayet güzel idare edicek.



2 yorum:

  1. malesef cilt bakımı ürünlerinin stoğu tükenmiş en azından bağdat caddesi erenköy şubesinde olanlar bitmiş zaten başka yerde de görmedim ben..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sanırım artık getirmiyorlar.Türkiye'de tutmadığını düşünüyorum.İndirimi duyunca az önce Gratis'e gittim.Bir kaç tonik ve yüz temizleme ürünü kalmıştı.Bir tonik bir de yağlı ciltler için temizleyicisini aldım.Denemezsem olmaz :D

      Sil