Powered By Blogger

15 Ocak 2013 Salı

Laura Mercier Oil Free Fondöten


 Bu fondöten ile tesedüfen indirim münabeti ile tanıştım.Yılbaşı öncesi şu alışverişimde tanıştım.Laura Mercier markası'nın ürünlerini çok kaliteli olduğunu biliyorum.Bir kaç ürününe sahibim fakat fondötenleri hakkında bilgim yoktu.Yılbaşı öncesi Boyner indirimde görüp elimde denedim (tester ürünleri asla yüzümde denemem).Sonuç hiç düşünmeden almam için yeterli dolu.


Ürün sade,ca,pompalı bir ambalajda.Tabiki pompalı ambalajları kullanım kolaylığı ve hijyen açısından çok seviyoruz.


Benim aldığım mağazada ilk denediğim ve ten rengime tam uyan Blush Ivory.Sanırım bu en açık rengi.Ürün adından da anlaşılacağı gibi yağsız.Benim gibi karma ve yağlı cilde sahip olanlar için çok uygun.Yapısı çok akışkan değil,çok katı da değil.Hafif ve çok kolay dağılan bir yapısı olmasına rağmen kapatıcılığı mükemmel.Rahatsız edici bir kokusu yok.Çok hafif bir kokusu var.Aşağıdaki fotoğraflarda elime sürdükten sonraki mükemmel sonucu görüyorsunuz.Tam mat durmuyor.Gayet doğal bir duruşu var.

                                      



Ben bu fondötene bayıldım.Yılbaşı akşamı da onca fondötenim arasından bunu seçtim.Çok doğru bir seçim yapmışım.Kalıcılığı gayet iyi.Ben bu fondötene bayıldım.Fiyatı biraz pahalı.Normal satış fiyatı 130TL.Fakat ben şahane bir indirim ile 69,50TL'ye aldım.İyiki almışım diyorum.

2 yorum:

  1. Güle güle kullan. Türkiye'de vergi, nakiyat vs. nedeniyle kozmetikler çok pahalı olduğu için,tabi ki bizler indirimden aldık diye seviniyoruz ama bu ürünün normal satış fiyatı zaten böyle. Ben de oil free makyaj bazını Amerika'dan Sephora'dan 30 Dolara aldım burada 100TLden fazla fiyatı.Zararları henüz kanıtlanmamış olsa da high-end bir markanın içinin paraben dolu olduğu beni biraz hayal kırıklığına uğratmadı değil hani.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim...Evet malesef ülkemizde kozmetik fiyatları çok pahalı.Olması gereken fiyatın 2 katına satılıyorlar.Biz de mecbur alıyoruz o paralara.Fondötenin içeriğini incelemedim.Parabene çok takık değilim ama olmasa daha iyi olurmuş tabiki.

      Sil