Powered By Blogger

10 Aralık 2012 Pazartesi

Benefit Cilt Bakım Ürünleri-It's Potent-Triple Performing-Total Moisture


Şu setin içinden çıkan güzel cilt bakım ürünleri ile tanıştırmak istiyorum sizi.Seti almamın asıl nedeni göz kremi hitiyacımdı.Yanındaki diğer ürünleri de en az göz kremi kadar sevdiğim için iyiki almışım diyorum.Ürünleri deneyip fikir sahibi olduğum için size anlatma zamanı geldi.Gördüğünüz gibi ürünlerin ambalajları harika.Kutuları da çok güzeldi ama attım.Ambalajlar mantar kapaklı gibi gözüküyor fakat kapakları plastik.






It's potent göz kremi göz çevresini nemlendirmeyi ve aydınlatmayı vaatediyor.Ben yaklaşık bir aydır kullanıyorum ve oldukça menunum.Göz çevrem çok sorunlu değil ama hafif morluklar var.Morlukların renginin açıldığını söyleyebilirim.Koyu kıvamlı bir bir krem ve nemlendirmesi benim için yeterli.Benim göz çevrem çok koru değil.Makyajdan önce kullandığımda da bir sorun yaşamıyorum.Koruma kapağının olması da güzel birşey.




Diğer ürünümüz karma ve yağlı ciltler için olan Triple Performing Emulsion SPF 15.Bu nemlendiriciye de bayıldım.Hatta bu güne kadar denediğim bütün nemlendiricilerden daha iyi.Yüzümde yağlı his bırakmayan tek krem.Akışkan bir yapısı var.Cildi kesinlikle yağlandırmıyor.Ben gündüz kremi olarak kullanıyorum.Makyaj öncesi için de ideal bir nemlendirici.Emilimi çok kolay.SPF 15 güneş koruması olması da artı bir özelliği.Yağlı ve karma ciltli arkadaşlara kesinlikle tavsiye ederim.Bitince tekrar alabileceğim bir krem.



Bugün tanıtacağım son ürün setin içinden tester boyu (12 ml) çıkan Total Moisture normal ve kuru ciltler için nemlendirici.Tester boy olmasına rağmen neredeyse bir aydır kullanıyorum yarısı bitti.Ürün Triple Performing'ten daha koyu kıvamlı.Kuru ciltler için olmasına rağmen ben akşamları kullanıyorum ve kesinlikle yüzümde yağlanma olmuyor.Bu soğuk kış günleri için çok iyi oldu benim için.Kuru ciltlere yeterli gelir mi bilmiyorum.

Sonuç olarak iyi ki almışım diyorum.Hepsi tekrar alıp kullanabileceğim ürünler.Kesinlikle tavsiye ediyorum.Bunlar bitince The Balm ürünlerini kullanmaya başlıcam.Onları merak eden arkadaşlar için yorumlarımı yazıcam.

6 yorum:

  1. Ambalajları çok hoş, The Balm'ın skincare serisi yorumlarını merak ettim şimdiden. Sanırım Tr'de yok. sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet ambalajları şahane.The Balm ürünlerini Türkiye'den aldım.Bazı Gratis mağazalarında var.

      Sil
  2. balm cilt bakımı bazı mağazalarda var evet çok nadir. ben de benefit firmology kullanıyorum iyi bir ürün daha yorumunu yapmadım gerçi..

    YanıtlaSil
  3. It's Potent'in testerını kullandım 10 gün boyunca ve çok çok memnun kaldım. Biothermler bitince kesinlikle onu almayı düşünüyorum! Fakat, yazınızı okuyunca aklıma Triple Performing Emulsion da girdi :D Benim cildim karma-yağlı (normalde kışın kururdu; ama bu kış pek kurumuyor. Fakat, bunların yanında nemsiz bir cildim var. Dolayısıyla, böyle buram buram nem takviyesi yapacak bir ürün de istiyorum. Acaba Triple Performing bu işe yarar mı?

    Bir de, fiyatları konusunda bir bilginiz var mı?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim cildimde kışın kurur ama bu sene bu nemlendiriciyi kullandığım için hiç kurumadı.O kadar yoğun bir nemlendirme sağlayacağını sanmıyorum.Günlük nemlendirme için yeterli ama.Ben bu ürünleri set halinde çok uygun bir fiyata almıştım.Setten hala var mı bilmiyorum.Ürünlerin ayrı ayrı fiyatlarını da bilmiyorum ama 100TL civarındadır diye tahmin ediyorum.

      Sil
    2. Hmm, ekstradan bir nemlendirme sağlamıyor yani. Ok o zaman, teşekküler bilgi için :)

      Sil