Powered By Blogger

20 Kasım 2012 Salı

Too Faced LashGasm Mascara


Too Faced'in şu alışverişimde aldığım setinden çıkan LashGasm maskarayı yaklaşık 2 aydır kullanıyorum.Too Faced'in yeni yıl setlerinden birinde de yine aynı maskara olduğunu görünce yazısını yaziyim dedim.Seti almayı düşünenler için bir fikir olur.(Ben sete bayıldım her an alabilirim)


Maskaranın fırçası plastikten.Biraz sert bir fırça.


Sapı hafif eğimli.Böyle olması uygulama kolaylığı sağlıyor.Bu maskaradan fazla bir beklentiniz olmasın.Özellikle seyrek ve kısa kirpiklere sahipseniz.Kirpikleri fazla uzatmıyor ve fazla dolgunluk vermiyor.Ben tek tek ayrılmış kirpik severim.İşte bu maskaranın yaptığı en iyi şey bu.


Benim kirpiklerim çok kısa ve seyrek olmadığı için günlük kullanımda beni tatmin ediyor.Benim için kötü bir maskara değil yani.Tek sevmediğim yanı 2 kat sürüldüğünde günün ilerleyen saatlerinde hafif dökülme yapması.
Tek satılıyor mu?Tek alırsanız fiyatı nedir bilmiyorum ama ben setin içinde olduğu için uygun bir fiyata almış oldum.Too Faced ürünlerini Sephora mağazalarında bulabilirsiniz.

1 yorum: