Powered By Blogger

4 Kasım 2012 Pazar

Karışık Alışveriş-Son Zamanlarda Alınanlar


İşler yoğun olsasada blog yazamasamda alışverişten geri kalmıyorum.Bunlar farklı yerlerden farklı zamanlarda aldıklarım.


Flormar ürünlerini de farklı yerlerden aldım.07 numaralı palaettin sonra bloggerların yeni gözdesi 08 numaralı paleti almasam olmazdı.Gratis'ten aldım.Gayet güzel menunum kendisinden.Ambalajını siyah yapmaları güzel olmuş.Çok kaliteli olmasada beyazdan daha iyi olduğu kesin.

Ultra Black eyeliner kalemi ve M110 numaralı terracotta farı Kadıköy'deki ucuz kozmetikçimden aldım.Kalem 6 TL, far normalde 19TL olmasına rağmen ben 8TL'ye aldım.

Allığı ise Watsons'ta indirimden 6,5 TL civarında aldım.Rengi P113.Doğal bir pembe.Sevdim kendisini.


Essence'in Miami Roller Girl koleksyonunda Dates On Skates allık ve Miami Heat renkli lip balmı aldım.Bu koleksyondaki renkler tam yazlık.Yaza yetişmedi sanırım.Oje renkleri de yaz için güzeldi.Ben almadım.Allık turuncudan pembeye doğru gidiyor.Henüz denemedim.Lip balmın rengine bayıldım.Turuncu gözküyor fakat dudakta çok güzel bir pembe renk veriyor.Ayrıca yazısını yazmayı düşünüyorum.




Pure Beauty UV White Sun Protection Compact gidip gelip baktığı bir üründü.Hafif kremsi yapıda bir pudra.SPH 40 içermesi güzel.Bir kere denedim henüz yorum yapamıcam.Tek renk olması kötü.


Bu asetonları Palladium'daki Woo mağazasından aldım.Farmasi marka kozmetik ürünleri gelmiş.Markayı ben daha önce duymamıştım.Baya ürün çeşidi var.Ben denemek için bu iki asetonu aldım.Mavi olanı kullandım.Gayet başarılı.



Maybelline'in yeni ürünleri geldi Türkiye'ye.Bu ruju Cuma günü gödüm.Denemek için aldım.Yumuşak yapılı nemlendirme özelliği olan bir ruj.Rengi fotoğraftakinden daha açık.Olduşça simli bir ruj.Nemlendirme özelliği olduğu için kışın kullanışlı olur diye düşünüyorum.



Son olarak Ecotool'un bende olmayan ve almayı istediğim göz fırçası seti.Bunu erkek arkadaşım ebay'den almış.Çok sevindim.Ecotools fırçalardan çok menunum.Bununla beraber 3 seti tamamlamış oldum :D

10 yorum:

  1. güle güle kullanın hepsi çok güzeller acaba ebaydan hangi satıcıdan almış öğrenmek mümkün mü :)

    YanıtlaSil
  2. Kargoyla beraber cok ucuza gelmemis cnm.saticilarin cogu turkiyeye gondermiyomus.yurtdisindan siparis vermeye degmez yani.

    YanıtlaSil
  3. farmasi ürünlerin palladium da satıldığını öğrenmem süper oldu en kısa zamanda uğrarım artık.. güle güle kullan..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben markayı bilmiyorum.Bilgilendirirsen sevinirim.Dediğim gibi çok fazla ürünü vardı.Fazla inceleyemedim.

      Sil
  4. aldıklarınızı güle güle kullanın.Maybelinnenin yeni ruj serisinin ismi ne acaba? birde farların swatchını bekliyorum :)

    YanıtlaSil
  5. Fırçalarını güle güle kullan. Ben onlara kilitlendim hemen :)

    YanıtlaSil
  6. Ben de allığa bayıldım yaa..Yarısı turuncu, yarısı pembe ne güzel :)Kutusu da şeffaf, tatlı gözüküyor..Bugün Gratis' e girdim kalmamıştı..Yapısı nasıl bilmiyorum ama hemencecik alıcam nasıl olsa fiyatı uygun bir ürün..
    Bu arada Ezgiiii artık benim de momijim var, çok mutluyum ^_^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben daha hiç kullanmadım.Yapısını bilmiyorum henüz.Renk yaz için daha uygun bence.
      Heeyy adı ne acaba?

      Sil
    2. Party girl ( boombox' lı olan :)..Daha önce bundan hiç görmemiştim çok sevdim *_*

      Sil