Powered By Blogger

24 Ekim 2012 Çarşamba

Nivea BB Krem


Bugün BB kremlerden gidiyoruz.Geçen ay aldıklarımdan biri de Nivea'nın BB kremi.Migros'ta kozmetik ürünlerinde kampanya vardı.Aynı ürünün ikincisi bedavaydı.Bunu da arkadaşımla beraber aldık.Tanesi 10TL'ye geldi.





Ürünün 2 rengi var.Açık ve orta ton.Ben açık olanı aldım tabi.Rengi bana biraz koyu geldi sanki.Aslında çok koyu değil ama renk bi tuhaf,sevmedim.Gün içinde koyulaşıyor gibi geldi bana.Koyu kıvamlı bir krem.Cilde iyi yedirilmesi gerekiyor.Kokusu hepimizin bildiği Nivea krem kokusu.Yani parfümlü.Ben bu kokuyu severim.Çok parlak bir bitişi yok.10 güneş koruma faktörü içeriyor.Bence yetersiz.En az 20 olmalı.Hiç yoktan iyidir diyoruz :D

Nivea'nın web sitesinde üründe şöyle bahsetmiş;


NIVEA® BB Krem Mineraller, Provitamin B5 ve makyaj dokunuşu içeren formülüyle:
  • cilt tonunu eşitler ve gözeneklerin görünümünü azaltır
  • pürüzler, lekeler, yorgunluk belirtileri, göz altı morlukları, renk farklılıkları, kırmızılık görünümü ve ince çizgiler gibi cilt kusurlarını kapatır
  • cildin doğal tonunu destekleyerek aydınlatır
  • hafif ve hızlı emilen nem sağlar
  • GKF10 ile cildi güneşin neden olduğu çevresel etkilerden ve erken cilt yaşlanmasından korumaya yardımcı olur

Bu da gözenklerin görünümünü azaltıyormuş.Ben bir etkisini göremedim.Kapatıcılığı fena değil.Bu ürünün bir özelliği de göz altlarına da sürülebiliyor olması.Cildi aydınlattığına da katılmıyorum.Nemlendirmesi benim için iyi.

Kötü bir ürün değil.Denemeye değer..Ben bundan sonra Garnier'i aldım ve onu daha çok sevdiğim için bu aralar Garnier'i kullanıyorum.Onu yazısı da burda.Bunu da kullanıcam tabiki.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder