Powered By Blogger

10 Eylül 2012 Pazartesi

Sally Hansen Instant Cuticle Remover-Kütikül Giderici


Yıllardır manikürümü kendim yapıyorum.Et pensi kullanıyordum.Fakat son zamanlarda tırnak etlerim sertleşmeye ve çabuk uzamaya başladı.Ben de bu kütikül gidericiyi aldım.İlk başlarda beceremedim sanırım.Ama şimdi çok memnunum.Hem çok kısa sürede manikürü tamamlıyorum.Hem de daha uzun süre uzamıyor.



Ambalajın ağzı bu şekilde.Çok az miktarda ürünü tırnak kenarlarına ince bir tabaka halinde sürüp 10-15 saniye sonra tırnak eti itici ile itiyorsunuz.Ürün ölü derileri eritiyor sanki.Kütiküllerin tamamen temizlenmesi için yatay olarak da itmek gerekiyor.Ben ilk kullanmaya başladığımda sadece tırnak dibine doğru itiyordum.Kütikülleri tamamen temizliyor.Ürünü 1 dakikadan fazla tutmamanız gerekiyor.Elleri hemen sabunla temizlemek gerekiyor.

29,50ml'lik bir ambalajda.Fiyatı 20-25TL arası.Çok az bir miktarı yeterli olduğu için en az 1 sene kullanılır.Yani çok bereketli.Denemenizi tavsiye ederim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder