Powered By Blogger

5 Eylül 2012 Çarşamba

Bitenler-5



Eylül'de yine bir sürü ürün bitirdim.Bitenler arasında 2 tane makyaj malzemesi de var :D


1-The Body Shop Rain Forest Şampuan.Testerını beğendiğim için almıştım fakat pek memnun kalmadım.Bir daha almam.
2-The Body Shop Passion Fruit Yüz Temizleme Jeli:Bunu yıllardır kullanıyorum.Bir tane daha yedeği var sanırım.Yazısını yazmıştım.
3-Neutrogena Yoğun Bakım Kremi:Bundan da çok memnunum.Yedeği var.
4-Acnecinamide Cleansing Gel:Çok güzel yazısı burda
5-Acenecinamide Peeling Scrub:Bu daha da güzel.Tekrar alırım.
6-Cosmo Shop Asetonsuz Oje Çıkarıcı:Hiç güzel değil.Biraz kalmıştı döktüm.Bir daha almam.


7-Bath&Body Works Pomegranate Citrus Vücut Losyonu:Bunlardan deneme amaçlı küçük boylarını almıştım.Kokusu çok güzel ve kalıcı.Tekrar alabiliri.
8-Synergen Anti Sivilce Maskesi:Fena değil.Denk gelirsem alabilirim.
9-Ossion+ Hand&body Lotion Bamboo:Çooook seviyorum.Tekrar görürsem alırım.
10:Lip Gloss:Bunu Rossmann'dan almıştım.Markası numarası falan silinmiş.Fena değildi.Çabuk bitti.
11-Maybelline One By One Volum Express Mascara:Gayet güzeldi.1 seneden fazladır kullanıyorum.Çok bereketli çıktı.Yazısı burda.Şu an elimde 4-5 tane mascara var.Onlar bitince tekrar alabilirim.


12-İnci Disk Pamuk:Güzel.Başka marka aldım.
13-Thera Med Mükemmel Temizlik Diş Macunu.Bu markanın diş macunları çok güzel.Ben uzun zamandır kullanıyorum.Her çeşidini denedim.Bu en başarılısı bence.Ambalajı da çok güzel ve kullanışlı.Tavsiye ederim.
14-Cettua After Sun-Stress Maske:Bunu tatil dönüşü almıştım.Cildim güneş sonrası bir acayip olmuştu.Gerçekten işe yaradı.Kutu içinde 4 veya 5 tane vardı.

15-Superdrug Starlight Vücut Spreyi:Watsons'tan almıştım.Kokuları güzel.Kışın bu tarz ürünler kullanmıyorum.Şu an için almam.
16-17-18-8x4 Deodorantlar:Bunları içmişim :) Kokularını çok seviyorum.Şu an kullandığım var.
19-Yves Rocher Noic de Coco Eau de Toillette:Hindistancevizi kokusuna bayılıyorum.Bundan daha önce 2-3 tane bitirmiştim.Bu uzun süredir bendeydi.Şu an yenisini almadım fakat alabilirim.

2 yorum:

  1. ne çok ürün bitmiş..darısı başıma..:-))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :D bunlar bitiyor ama makyaj malzemesi bitmiyor.Fondöten falan bitirmek istiyorum.

      Sil