Powered By Blogger

16 Nisan 2020 Perşembe

HerbaDerm Super Serum (Hyaluronik 3D- Biobariyer-Saf Vitamin C)

Yıllar sonra herkese merhaba, Size yaklaşık iki aydır kullandığım Harbaderm markasının superserumlarından bahsedeceğim.
İlk olarak her yaşta,herkesin gece ve gündüz cilt bakımında rahatlıkla kullanabileceği Hyaluronik3D serum.Üç farklı moleküler ağırlıkta %1 hyaluronik asit içeriyor.Ben 2. Şişemi bitirmek üzereyim ve çok memnunum.Cildim hassas olmasına rağmen kötü bir etkisi olmadı.Gerçekten sıkı ve doşgun bir görünüm veriyor.içeriğini aşağıda görebilirsiniz.
Biobariyer serum pre/probiyotik complex%1 içeriyor.Yaşlanma belirtilerini yavaşlatmayı vaadediyor.Ben çok düzenli kullanmadım.Kötü bir etkisini görmedim fakat yaşlanmaya karşı bir etki de göremedim henüz.
Son olarak Saf Vitamin C serum %10 L-ascorbik asit içeriyor.Sabah ve akşam kullanılması tavsiye ediliyor.Ben sadece akşamları kullandım ve etkisini hemen gördüm.İlk defa C vitamini kullanıyorum.Sabah uyandığımda cildim bebek gibi oluyor.Sabah güneş koruyucu sürmeyi ihmal etmiyorum.
Seride toplam sekiz adet serum var.Hepsi 30ml.HerbaDerm yerli bir marka.Ürünlerin hepsi doğal,kuruyucu ve parfüm içermiyor.Ben serideki farklı serumları da denemek istiyorum. Fiyatları serum için gayet uygun.Ben Gratis mağazasından indirimli olarak almıştım.Bütün serumların fiyatı hemen hemen aynı. Sizin denediğiniz serumlar varsa yorumlarınızı bekliyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder