Powered By Blogger

9 Ekim 2013 Çarşamba

Too Faced Natural Face Palette

Bugün tine bir Too Faced ürününden bahsedicem.Natural Face paleti alalı aylar oluyor fakat kullanmaya sıra gelmemişti.2 Haftadır her makyajımda kullanıyorum ve size bahsetmek istedim.

Amalaj yine çok güzel.Kalın kartondan ve içerisinde aynası var.


Palet 1 adet bronzer,1 adet krem allık 1 adet toz allık,kapatıcı,ışıltılı aydınlatıcı ve mat aydınlatıcıdan(brighter ve luminizer i bu şekilde Türkçe'ye çevirdim) oluşuyor.Fotoğrafta hepsinin parmaklanmış halini görüyorsunuz.


Too Faced'in bronzerları meşhur.Bu bronzer da çok doğal ve gayet güzel.Biraz ışıltılı bir bronzer.Rengi çok doğal olduğu için tüm yüze uygulanabilir,sadece yanaklara allık gibi uygulanabilir veya benim gibi kontür amaçlı kullanılabilir.Işıltıları yüzde belli olmadığı için ben kontür yapıyorum.


Üstteki krem allığın rengi çok doğal.Kesinlikle ışıltısı yok.Krem allık ise şeftali tonların hafif ışıltılı.Ben ikisini de beğeniyorum.


Sırası ile bronzer,krem ve toz allık.



Kapatıcı ve aydınlatıcının renkleri benim tenime çok uydu.Koyu tenliler için açık kalıcaktır.Bu tarz setlerde renk sorun olabiliyor.Işıltılı aydınlatıcı pembe tonlu ve severek kullanıyorum.


 Swachta da benim cilt rengime ne kadar uyduklarını görüyorsunuz.Sırası ile kapatıcı,ışıltılı aydınlatıcı ve mat aydınlatıcı.


Paletten ürünlerin ne şekilde uygulanacağını gösteren bu kartlar çıkıyor.


Bence çok kullanışlı bir palet.Özellikle makyaja yeni başlayanlar ve fazla ürünü olmayanlar bu palet ile güzel bir yüz makyajı yapabilirler.Fiyatını tam hatırlamıyorum ama 100TL civarında olması lazım.Sephora mağazalarında bulabilirsiniz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder