Powered By Blogger

25 Temmuz 2013 Perşembe

MAC Alışverişi

 Yine bir alışveriş yazısı ile karşınızdayım.Uzun zamandır sadece alışveriş postu yazıyorum ama hep vakitsizlik yüzünden.Ürünleri kullanmaya başlamadan,ambalajlarını atmadan en azından yazısını yazmak istiyorum.
Bu alışverişi 2 kerede yaptım.Bir kısmı haftasonu bir kısmı bugün alındı.Minik ambalaj da bir paint pot testerı.Orjinalini alıcaktım kalmamıştı testerını verdiler.İyiki de kalmamış çünkü gözümde beğenmedim :)

Mac'ten daha önce denemediğim ürünlerinden aldım.Zaten fazla Mac ürünüm yok.İlk olarak yeni koleksyonu Tropical Taboo'dan Lust isimli Mineralize Skinfinish'i aldım.1-2 kere kullandım gayet güzel.


Bir fondöten delisi olarak ilk Mac fondötenim Studio Fix Fluid SPF15.Benim rengim NC15.Cilt rengime tam uydu.Bunu da 1-2 kere kullandım ve bayıldım.Hem çok doğal duruyor hem de benim yağlı cildimde bu yaz sıcağında bile çok kalıcı.Bundan sonra her zaman elimin altında bulunucak.


2 adet refil far aldım.Görkem'in her zaman severek kullandığı Naked Lunch ve Twinks.Yarın hemen denicem :D



Tabi farlar için 4'lü palet aldım.Paletin şekli şemali çok güzel.Alacağım 2 tane daha far var.Mağazada kalmadığı için alamadım.



Güzel paletim şimdilik bu şekilde.En yakın zamanda aklımdaki diğer farları da alıp doldurucam.Arkadaşlar farların paletten nasıl çıkartıldığını bilen biri söylerse sevinirim.Ben çıkarmayı beceremedim :D Böyle ambalaj konularında beceriksiz bir insanım.





4 yorum:

  1. cok guzel gozukuyorlar. gule gule kulan :)

    YanıtlaSil
  2. Ben de çıkaramıyorum :/ Az önce twitter'dan sordum ters çevirip poposuna vurunca düşüyormuş dikkatli olmak lazım :) Bu arada Elca'da yeni MAC yoktu :)

    YanıtlaSil