Powered By Blogger

3 Nisan 2013 Çarşamba

Rimmel London Extra Wow Lash Maskara

Rimmel London'ın bu maskarasını sanırım bir alışveriş sırasında kampanya ile 5TL'ye almıştım.Alalı uzun zaman olduğu için hatırlayamıyorum.Yaklaşık bir ay önce kullanmaya başladım.Uzun zamandır durmasına rağmen kesinlikle kurumamıştı.


Orta büyüklükte bir fırçası.Ne çok tombul ne de çok ince.Günlük kullanımda bana yetiyor.Çok şahane bir ürün değil fakat 5TL'ye alınmış bir maskara için gayet iyi.Bazen başka maskaralar ile beraber kullanıyorum.Kirpikleri yapıştırmıyor.Akma kokma dökülme yapmıyor.


Rengi 003 black.Başka renkleri var mı bilmiyorum.Hatta ürün hala satışta mı onu da bilmiyorum.Markanın bir sürü maskarası var.Fiyatları da gayet uygun.Ben daha önce başka maskarasını kullanmıştım sanırım.
Bir daha almam ama aldığıma pişman değilim.Kullanıyorum,işimi görüyor.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder