Powered By Blogger

4 Şubat 2013 Pazartesi

Oje Alışverişi ve Pazartesi'nin Ojesi

Uzun zamandır oje postu yapmıyordum.Her gün oje sürüyorum fakat fotoğraf çekip post yapmaya vaktim olmuyor.Son zamanlarda aldığım ojelerin bir kısmı bunlar.Watsons'ta Rimmel London ojelerde %50 indirim olduğunu görünce almadan duramadım.Flormar'ın yeni çıkan mat sersini de denemek istedim.


Flormar mat seriden seçtiğim 2 renk M05 mavi ve M07 kırmızı.Maviyi sürdüm gayet beğendim.Kırmızıyı da en yakın zamanda denicem.


Rimmel London'ın tırnak bakım ürünlerinden aldım.Sırası ile tırnak beyazlaştırıcı,ultra shine top coat ve beşi bir arada base ve top coat.Daha önce hiç top coat kullanmamıştım denemek istedim.Beşi bir arada olan ister ojeden önce ister oje üstüne sürülüyormuş.


 Bunlarda bende olmadığını ümit ettiğim renkler :D sırası ile 701 tutti frutti,066 cranberry zest ve 500 disco ball.Aslında bir sürü simli ojem var ve kullanmaya üşeniyorum ama böyle parkal parlak görünce dayanamıyorum.

Bu disco topu şeffaf parlatıcı içinde küçük gri,mavi ve kırmızı simlerden oluşuyor.


Pazartesi'nin ojesi tutti frutti oldu.Rengi çok beğendim.Pazar akşamı sürdüm Pazartesi akşamına bu hale geldi.Bana hiç dayanmıyor bu ojeler :D


8 yorum:

  1. Ne kadar güzel renkler seçmişsiniz.. Çok çok beğendim. Flormarın mat serisini ben de denemek istiyorum.. İyi günlerde kullanın..:))

    YanıtlaSil
  2. çok güzel renkler seçmişsin . flormarın bu mat ojelerini bende çok merak ettim. yarın alıp hemen denemek istiyorum. güle güle kullan canım. bana da beklerim :))



    www.buneguzellik.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim.Flormarı'ın mat ojelerinden bir kaç tane daha alabilirim.Siyahına bayıldım.

      Sil
  3. kırmızı olsun dıyosun;) benımde en az aldıgım oje kırmızı :)
    flormar mat super bısı
    rımel ojelerın buyuk fırcasına alısamadım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben Rimmel ojelere bayılıyorum.Kalıcılar ve renkleri çok güzel.

      Sil
  4. canım çok güzeller gerçekten mat ojelere bayılıyorum ve siyah renk gerçekten çok güzel duruyor tırnaklarda,bu arada blogun çok keyifli takibime aldım bana da beklerim sevonugozunden.blogspot.com
    kocaman sevgilerle ♥♥♥

    YanıtlaSil
  5. merhaba canım,blogumda güzel bir çekiliş/etkinlik var gelmek istersen sevinirim ve beklerim :)
    http://sevonugozunden.blogspot.co.uk/2013/02/cantani-gosterilk-cekilisetkinlik.html
    sevgilerle ♥♥♥

    YanıtlaSil